وظایف و مسئولیتها:
• فروش و ارائه خدمات به مشتریان طبق قرارداد فیمابین
• پیگیری امور و اقدامات ارجاع شده از طرف شرکت در زمان مقرر شده و انجام وظایف محوله
• ایجاد رقابت سالم در بین فعالان این حوزه
• برنامه ریزی و متعهد بودن در خصوص رشد فروش
• پایش و بررسی دقیق مشکلات عدم توسعه در حوزه عملکردی ماهیانه و گزارش آن به شرکت
• ارائه خدمات باکیفیت طبق استاندارد ها و ضوابط تعیین شده شرکت
• پیگیری درخواستها و مشکلات مشتریان و راهنمایی صحیح جهت حل آن و انعکاس گزارش به شرکت
• بررسی ماهیانه آنالیز بازار و ارائه گزارشهای دورهای درخواستی
ارائه مدارک زیر جهت تشکیل پرونده:
1. تصویر شناسنامه و کارت ملی
2. ۲ قطعه عکس۴*۳.
3. رزومه تحصیلی و کاری
ارائه مدارک زیر جهت تکمیل پرونده:
1. تکمیل فرم تعهد نامه.
2. کپی مجوز شغلی فعلی.
3. تصویر اجاره نامه یا سند مالکیت دفتر یا فروشگاه
4. عکس از تمام زوایای دفتر یا فروشگاه و تجهیزات داخلی و نمای بیرونی.
پس از طی این مراحل پرونده بررسی نهایی شده و در صورت تأیید، کد نمایندگی اعطا می شود.